"Ik heb al veel trainingen en trainers meegemaakt, maar
ACT heeft mij echt nieuwe, praktische inzichten gegeven."

VRAAG GERUST NAAR REFERENTIES

Professional%20Female%20%20%20_edited.jp

Wat klanten over ons zeggen

vw-telecom-home-mobile.png

Wij zetten Anne-Marie op regelmatige basis in voor op maat gemaakte trajecten die we standaard in ons aanbod hebben gezet. Denk dan aan Persoonlijke effectiviteit en Grip op communicatie. Daarnaast vragen we haar voor Teamtrajecten waar teambonding gecombineerd wordt met persoonlijk inzicht.

Werken met Anne-Marie geeft een energie-boost en een hart vol enthousiasme over de training die je samen opgezet hebt! Ze weet als geen ander mijn, vaak ongestructureerde, leervraag om te zetten naar een programma wat past bij de leervraag en de doelgroep, zonder dat ze de flexibiliteit verliest om het aan te passen als blijkt dat het op dat moment nodig is!

Marieke Faro-Modderkolk

Learning & Development Specialist

VolkerWessels Telecom

Unica.png

ACT is voor mij Anne-Marie en Jennifer, 2 persoonlijkheden die ik mag inhuren voor de ontwikkeling van mijn organisatie in klantbeleving.

 

Anne-Marie heeft ons ondersteund om meer te gaan nadenken over de vraag van onze relatie, wat wil hij nou van ons. Hoe kunnen we hem helpen. Ook het begeleiden van onze jaarlijkse klantarena is Anne-Marie inmiddels een partner van ons. Haar enthousiasme, onbevangenheid, humor en altijd respectvol omgaan met iedereen zorgt ervoor dat er in een ontspannen sfeer gebouwd kan worden aan kwaliteit en verbetering van (klant)relaties op zakelijk niveau.

 

ACT is voor mij een professionele organisatie die zich verplaats in haar doelgroep. Monteur tot directeur kan door hen getraind worden, ook de mix van deze groepen. Met Anne-Marie en Jennifer is het altijd een professioneel feestje om mee te werken.

Landal-150x100.png

Werken met ACT Communicatie in het algemeen en met Anne-Marie in het bijzonder laat zich enerzijds kenschetsen door een open, flexibele en opdrachtgever-gerichte instelling. Anderzijds ook door een hoog kennis-en energieniveau.

 

De afgelopen anderhalf jaar heeft de samenwerking van ACT Communicatie en Landal GreenParks dan ook geleid tot zeer succesvolle trainingstrajecten op verschillende niveaus.

 

Dat ACT Communicatie er met haar aanpak en “tone of voice” in slaagt medewerkers te raken en naar een hoger niveau te stuwen wordt bij Landal GreenParks bij herhaling en aantoonbaar bewezen.

 

Het beste bewijs daarvan is dat medewerkers vragen wanneer ACT weer komt.

Paul Wijsen

Manager Contact Center,

Landal GreenParks

Evert-Jan Luiken

Vestigingsdirecteur

Unica Building Services

GGZ-centraal-klein.jpg

Vanuit een eerdere ervaring met ACT Communicatie contact opgenomen om bij de start van een nieuwe afdeling en nieuwe samenstelling te kijken naar een goede manier om onszelf en elkaar te leren kennen. Hoe ziet ons team eruit, vanuit welke drijfveren werken we, welke doelen houden we voor ogen in onze functie?

We zijn gestart met een aftrap rondom de DISC kleuren, onder begeleiding van Anne-Marie Cleveringa. Een beeld van de team en individuele kwaliteiten en aandachtspunten bespreken met als opbrengst inzicht in individuele profielen en de betekenis voor het team. Grip op zaken die ‘vanzelf' gaan en aandachtspunten in de samenwerking en communicatie. Een fijne manier om te beginnen vanuit een gemeenschappelijk beeld.

 

Wat goed werkt in samenwerking met  ACT Communicatie: snel schakelen, meedenken, het enthousiasme en fijne sfeer.

Kennis van digitale mogelijkheden én toepassing helpt enorm tijdens ontmoeten op afstand.  

Ook in het vervolg is de aanpak hands-on, toegesneden op energie creëren en proces op gang brengen.

Spijkenisse-150x100.png

Ik heb de samenwerking altijd als zeer positief ervaren. ACT denkt goed mee met de leidinggevende en de organisatie, geeft duidelijk de mogelijkheden aan. De trainers beschikken over humor en een goed relativeringsvermogen, houden op een plezierige en ontspannende wijze de kaders waarbinnen de training zich afspeel goed in de gaten en durven deelnemers op een ontspannende wijze toe te spreken.

 

Ons aanspreekpunt Anne-Marie is en blijft altijd enthousiast in haar manier van samenwerken en in haar manier van het geven van trainingen. Dat enthousiasme werkt altijd aanstekelijk.

 

De trainingen van ACT zijn, binnen onze opinie, zeer geschikt voor de volgende thema’s: effectief samenwerken, werkafspraken, timemanagement, organisatieveranderingen, communicatie, coachvaardigheden.

Truda Hakke

Coördinator secretariaten
Gemeente Spijkenisse

Toerkoop-150x100.png

De samenwerking met ACT loopt al enkele jaren. Zonvaart heeft de afgelopen jaren veel meer de focus en nadruk op de persoonlijke ontwikkeling van medewerkers gelegd. Velen zijn daardoor ook echt gegroeid in hun ontwikkeling en klantbenadering. Het is daardoor een win-win situatie geworden. En zo moet het ook zijn in een goede relatie.

 

De deelnemers zijn altijd weer enthousiast en gaan graag naar de trainingen toe, ook in de avonduren. Nadeel is dat ze heel erg aan de ACT manier van trainen gehecht raken waardoor sommigen nauwelijks meer door anderen willen worden getraind.

 

Steekwoorden: prettige sfeer, verfrissend, leuk, geen dip, nooit een standaard training, leerzaam en to-the-point.

Diana Weerdestijn

Manager afdeling Beleidsontwikkeling & Verantwoording van Zorg

GGZ Centraal

Libema-150x100.png

Jeanny Mermans

Manager Reserveringen & Verkoop 

Libéma

Een zeer prettige en vrij informele samenwerking. Wat me aanspreekt is de duidelijkheid in de trainingen en de directheid waar die mee gegeven wordt. Dit neemt vrij snel de eventuele weerstand weg bij de medewerksters die de training volgen.

 

Steekwoorden: directheid, eerlijkheid, vertrouwelijk en prettige omgang.

DeJong-150x100.png

ACT spreekt de taal van ons bedrijf en dat is knap. Hieruit blijkt ervaring in de branche, hetgeen voor ons toegevoegde waarde heeft. De trainingen hebben een praktisch karakter, waarbij de deelnemers daadwerkelijk ‘tools’ krijgen om in de praktijk mee aan de slag te gaan. De trainingen zijn echt maatwerk, met praktijkcases uit onze dagelijkse praktijk.

 

De afgelopen twee jaar heeft ACT veelvuldig voor ons bedrijf mogen trainen, waaronder beoordelings- en functioneringsgesprekken, communicatie, coachingsvaardigheden en inkoopvaardigheden.

Marloes Jonkman

HR Manager

A. de Jong Groep

TBI_150x100.png

Wij huren Anne-Marie in voor de teamtrainingen op het gebied van communicatie en beïnvloeden en daarnaast verzorgt zij de tweedaagse trainingsmodules voor onze trainees en voert ze de coachgesprekken met de trainees.

 

Anne-Marie is enthousiast en weet dit altijd over te brengen op de deelnemers. Zij weet mensen te inspireren én laat mensen nadenken. De trainingen zijn vaak praktisch, je kan er direct mee aan de slag maar ook met een vleugje humor. Het is mooi om te zien hoe zij telkens kritisch naar haar eigen programma kijkt om ervoor te zorgen dat het aansluit bij de leerbehoefte van onze deelnemers.  

Claudia Ritmeester

Programmamanager Leren en Ontwikkelen

TBI Holdings B.V.