De samenwerking met ACT loopt al enkele jaren. Zonvaart heeft de afgelopen jaren veel meer de focus en nadruk op de persoonlijke ontwikkeling van medewerkers gelegd. Velen zijn daardoor ook echt gegroeid in hun ontwikkeling en klantbenadering. Het is daardoor een win-win situatie geworden. En zo moet het ook zijn in een goede relatie.

De deelnemers zijn altijd weer enthousiast en gaan graag naar de trainingen toe, ook in de avonduren. Nadeel is dat ze heel erg aan de ACT manier van trainen gehecht raken waardoor sommigen nauwelijks meer door anderen willen worden getraind.

Steekwoorden: prettige sfeer, verfrissend, leuk, geen dip, nooit een standaard training, leerzaam en to-the-point.

Carla Kuijs

Directeur, Toerkoop Zonvaart

ACT spreekt de taal van ons bedrijf en dat is knap. Hieruit blijkt ervaring in de branche, hetgeen voor ons toegevoegde waarde heeft. De trainingen hebben een praktisch karakter, waarbij de deelnemers daadwerkelijk ‘tools’ krijgen om in de praktijk mee aan de slag te gaan. De trainingen zijn echt maatwerk, met praktijkcases uit onze dagelijkse praktijk.

De afgelopen twee jaar heeft ACT veelvuldig voor ons bedrijf mogen trainen, waaronder beoordelings- en functioneringsgesprekken, communicatie, coachingsvaardigheden en inkoopvaardigheden.

Marloes Jonkman

HR Manager, A. de Jong Groep

Werken met ACT Communicatie in het algemeen en met Anne-Marie in het bijzonder laat zich enerzijds kenschetsen door een open, flexibele en opdrachtgever-gerichte instelling. Anderzijds ook door een hoog kennis-en energieniveau.

De afgelopen anderhalf jaar heeft de samenwerking van ACT Communicatie en Landal GreenParks dan ook geleid tot zeer succesvolle trainingstrajecten op verschillende niveaus.

Dat ACT Communicatie er met haar aanpak en “tone of voice” in slaagt medewerkers te raken en naar een hoger niveau te stuwen wordt bij Landal GreenParks bij herhaling en aantoonbaar bewezen.

Het beste bewijs daarvan is dat medewerkers vragen wanneer ACT weer komt.

Paul Wijsen

Manager Contact Center, Landal GreenParks

De samenwerking verloopt voortreffelijk. Wat bijzonder aanspreekt is dat de training op wens worden samengesteld. Doordat er nu al een aantal incompany-trainingen zijn gegeven is er een goed beeld van de vestiging en van de medewerkers. Hierdoor kunnen wij optimaal worden geadviseerd voor vervolg en/of herhalingstrainingen.

De afdeling HRM van UNICA had goede ervaringen met ACT. Na een korte heldere presentatie van ACT heeft Unica men besloten de trainingen door ACT te laten verzorgen.

Steekwoorden: praktijkgericht, motiverend, duidelijk, plezierig, maatwerk, doelgericht.

Jan Roelof Kunstman

Vestigingsmanager Unica Emmen, Unica

Een zeer prettige en vrij informele samenwerking. Wat me aanspreekt is de duidelijkheid in de trainingen en de directheid waar die mee gegeven wordt. Dit neemt vrij snel de eventuele weerstand weg bij de medewerksters die de training volgen.

Steekwoorden: directheid, eerlijkheid, vertrouwelijk en prettige omgang.

Jeanny Mermans

Manager Reserveringen & Verkoop, Libéma

Ik heb de samenwerking altijd als zeer positief ervaren. ACT denkt goed mee met de leidinggevende en de organisatie, geeft duidelijk de mogelijkheden aan. De trainers beschikken over humor en een goed relativeringsvermogen, houden op een plezierige en ontspannende wijze de kaders waarbinnen de training zich afspeel goed in de gaten en durven deelnemers op een ontspannende wijze toe te spreken.

Ons aanspreekpunt Anne-Marie is en blijft altijd enthousiast in haar manier van samenwerken en in haar manier van het geven van trainingen. Dat enthousiasme werkt altijd aanstekelijk.

De trainingen van buro ACT zijn, binnen onze opinie, zeer geschikt voor de volgende thema’s: effectief samenwerken, werkafspraken, timemanagement, organisatieveranderingen, communicatie, coachvaardigheden.

Truda Hakke

Coördinator secretariaten, Gemeente Spijkenisse